Jan 15, 2010

Så fik jeg endelig fingrene i en rok!

Efter et års plagen og afståen fra fødselsdags- og julegaver lykkedes det endelig at slæbe min (ok, indrømmet, noget modstræbende) mand hen i Garngalleriet og få ham til at forære mig en rok. En Kromski Minstrel. Han mener at der heller ikke bliver nogen gaver de næste par år efter denne her investering, og det er helt underordnet, for nu har jeg jo rokken!!

Desværre manglede der en footman, men jeg fik lov at låne en til den kommer fra Polen, så nu er jeg endelig kommet i gang. Det er altså ret svært, men også ret vanedannende allerede, synes jeg. Det garn jeg spinner ser allerede bedre ud end i starten:
DSC01991
men helt godt er det jo ikke... alt for twistet, men tykkelsen er allerede ved at blive mere ensartet. Mon ikke det hurtigt bliver bedre :) Jeg købte 500 g lækker bluefaced leicester uld med, det er så blødt og lækkert at det næsten er synd at bruge til at øve sig med, men et eller andet skal jeg jo spinne, og jeg håber da egentlig at garnet godt kan bruges når jeg får det lagt dobbelt.

No comments: